De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Anneke Trouwborst - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Anneke Trouwborst - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

02 Januari 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Hallo allemaal!

Welkom op mijn blog!
Bijna is het zover! Na een periode van voorbereidingen hoop ik maandag om 11.40 te vertrekken naar Ethiopie! Nu nog wat laatste dingetjes regelen, iedereen gedag zeggen, de laatste spullen in mijn koffer stoppen en bedenken of ik echt niets vergeet...

Via deze blog hoop ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Aanmelden kan met een mailadres, bij elk nieuw verslag krijgt u/krijg je dan een mailtje.

Kijk ook eens op www.kliniekhidi.nl! Veel leesplezier!

Vriendelijke groet,

Anneke

  • 02 Januari 2014 - 14:27

    Toke Van Driel:

    Hey Anneke!
    Een hele goede reis en héél veel succes daar!
    Ik ben zeer benieuwd hoe je het daar vindt!
    Ik denk aan je!
    Hartelijke groeten van Toke van Driel.

  • 02 Januari 2014 - 14:49

    Lizette De Leede:

    Lieve An,
    Heel veel succes, hopelijk heb je het daar naar je zin!
    We zullen je wel missen, mr 3maanden gaan ook weer snel...
    Liefs van dré en tet en natuurlijke een dikke kus van Joël

  • 02 Januari 2014 - 16:11

    Bianca Fransen:

    Ha Anneke,
    Veel (werk)plezier de komende tijd!
    Liefs, Daniel, Bianca en Boaz

  • 02 Januari 2014 - 16:37

    Vivianne:

    Oooooo spannend. Heel veel plezier met je grote avontuur

    Groetjes Vivianne

  • 02 Januari 2014 - 16:56

    Ingrid:

    Lieve Anneke,
    Een hele goede reis en heel veel plezier en succes met alles wat je gaat doen in Ethiopie.
    Groetjes,
    Ingrid

  • 02 Januari 2014 - 17:03

    Lizette:

    Hoi Anneke,
    Heel veel plezier! Tot over 3 maanden.
    Groetjes Lizette

  • 02 Januari 2014 - 17:15

    Sonja:

    Heel veel succes in Ethiopië.Ze gaan daar helemaal blij zijn met jou want je bent een geweldige meid.groetjes sonja

  • 02 Januari 2014 - 17:19

    Paulina:

    Ha Anneke!
    Heel veel (werk)plezier daar in Ethiopie! Geweldig joh dat je daar naar toe gaat!
    Geniet ervan! Kben benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes Paulina

  • 02 Januari 2014 - 18:02

    Sasja:

    Leuk An, ik ga je zeker volgen.

  • 02 Januari 2014 - 18:36

    Marja Roelofs:

    Succes Anneke, ik zal je zeker volgen, goed werk!!!!!

  • 02 Januari 2014 - 21:00

    Jeanne :

    Beste Anneke.

    Ik hoop dat je een fijne tijd in Ethiopie zult hebben. Succes met alles wat je daar hoopt te gaan doen


  • 02 Januari 2014 - 21:36

    Helma:

    Anneke.......wat ook leuk is: geen nachtdiensten voorlopig! Hou ons maar regelmatig op de hoogte van je ervaringen. Ik ben er erg benieuwd naar. Stevige knuffel van Helma XXX

  • 02 Januari 2014 - 22:05

    Henk:

    Beste Anneke,

    Een goede reis a.s. maandag en ook een fijne tijd in Ethiopië gewenst.
    We zullen je proberen te volgen op je weblog.

    Hartelijke groet,
    Janneke en Henk van Bochove en kinderen

  • 02 Januari 2014 - 23:13

    Jaco:

    Hej An,

    Je gaat naar een mooi land met leuke mensen. Maak er een mooie tijd van en in maart komen we kijken of dat gelukt is... ;)

    Groet,
    Jaco

  • 03 Januari 2014 - 10:10

    Hanne:

    Heeel veel plezier meid, geniet ervan!

    Groetjes, Hanne

  • 03 Januari 2014 - 17:04

    Denise:

    Hoi Anneke!

    Leuk zeg zo'n blog!! Heel veel plezier de komende tijd!!
    Lekker genieten!

    Groetjes,
    Denise

  • 03 Januari 2014 - 21:05

    Ruben:

    Hey Anneke!!

    Veel succes en plezier.
    En: we komen je halen! :D

    Groetjes,
    R&M

  • 04 Januari 2014 - 00:14

    Johan:

    Ha Anneke, nog slechts twee 'winterse' dagen en dan drie maanden zon?
    Hoop dat je een mooie en veilige tocht en tijd hebt. En in de kliniek een glimlach voor iedereen. Dan zijn ze al half beter...Dat gaat vast wel lukken.
    A Dieu,
    Johan

  • 04 Januari 2014 - 23:53

    Je Moeder:

    Hoi Anneke
    Na veel voorbereiding hoop ik je maandag uit te zwaaien
    ik zal je missen maar ik weet dat je dit graag wilt
    Een heel goede reis toegewenst
    In gedachten ga ik met je mee
    Een heel fijne tijd.
    Van je moeder
    .

  • 06 Januari 2014 - 06:51

    Helma:

    Anneke, nu gaat het echt gebeuren meid. Ik ga aan je denken, doe ik nu al natuurlijk. Pfjuuuuww....ik ga ook aan je moeder denken. Wens haar maar sterkte. Met haar leef ik ook mee. Dikke knuffel allebei van Helma XXXXXXXXXXXX

  • 06 Januari 2014 - 08:37

    Joanne:

    Lieve An,

    Een goede reis en heel veel succes meid!
    Ik denk aan je! Geniet ervan meid!
    Ik ga je zeker volgen hoor!;)

    Liefs,
    Joanne

  • 06 Januari 2014 - 22:08

    Alice Otterspeer:

    Lieve Annie,

    Was gezellig vanmorgen(, en spannend)! Nu ben je als het goed is al bijna in Addis en ik begreep dat je al gauw een paar reisgenotes had gevonden. Fijn, dan hoef je niet helemaal 'alleen' te reizen. We zijn erg benieuwd naar je belevenissen en wensen je een hele mooie tijd toe.

    Nou meid ga er lekker van genieten, ook veel sterkte en alle Goeds.

    Veel liefs, Lies en Bart

  • 07 Januari 2014 - 16:44

    Kimberly:

    Hey Anneke,
    Heel veel succes!
    Ik zal zekers je blog in de gaten gaan houden..
    Geniet ervan!
    Groetjes Kimberly

  • 08 Januari 2014 - 05:03

    Johan (JP):

    Dag Anneke,
    Fijn dat je goed bent gearriveerd. Dank U wel...! Uitgerust?
    Haal diep adem en dan aan de slag. Wij 'ademen' met je mee! A Dieu. JP.

  • 09 Januari 2014 - 19:07

    Ome Henk En Tante Anke:

    Wij begrijpen dat je goed bent aangekomen: dat is in ieder geval alvast de helft van de reis :-) ! We wensen je daar een fijne en nuttige tijd, en maak af en toe ook gerust wat tijd vrij voor jezelf. Je hebt in ieder geval iets bij je om iemand in het donker goed te laten schrikken.

    groetjes van ome Henk en tante Anke

  • 10 Januari 2014 - 03:53

    Astrid:

    Hee Anneke,

    Ik kan allemaal zeggen, genieten van je tijd in Ethopia joh.
    Het is en blijft een mooi land en mooie people.
    Je maanden zullen, denk ik gewoon voorbij vliegen.

    Ga ervoor meid, en tot laters

    Ciao, Astrid

  • 12 Januari 2014 - 07:15

    Rob Dejager(ome Rob):

    Wij wensen je een heel fijne tijd en veel succes met het goede werk dat je daar verricht.

  • 14 Januari 2014 - 08:18

    Familie W. Schouten:

    Hallo Anneke,
    Leuk om jouw reisverslag te lezen. Je werd wel gelijk in het diepe gegooid; maar dat kun je wel aan, denken we. We hopen je te volgen met je verslag. Nogmaals een goede en fijne tijd toegewenst en veel sterkte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Capelle aan den IJssel

Anneke in Ethiopie

Vrijwilligerswerk in kliniek Hidi.

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

Nederlandse bodem

25 Maart 2014

Vrouwenproject

15 Maart 2014

Filtino

04 Maart 2014

Traditionele behandeling

19 Februari 2014

In Wenchi
Anneke

Vrijwilligerswerk in kliniek Hidi, Ethiopie

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1115
Totaal aantal bezoekers 15181

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 11 April 2014

Anneke in Ethiopie

Landen bezocht: